Ugrás a fő tartalomra

Online tanfolyamok és buktatóik

Az elmúlt évben több mint 30 online oktatást sikeresen végeztem el.

Nehezítésnek angol nyelven végeztem, így a google fordítót intenzíven használtam. 

Megjegyzem, hogy angol nyelv tudásom alapszintű és inkább szakmai IT angol olvasásában merül ki.

Azt is leszögezem, hogy nem ezeket a tanfolyamokon tanultam meg az SQL, C, C++, C#, Java, PHP, Python, Kotlin,  ... nyelveket. 

Ezeket már előtte is használtam, minden féle papír nélkül, vagy 5, 10, 15 évvel ezelőtt végeztem tanfolyamot belőlük.

Ezért inkább 'leporoltam' a tudásomat, megismerkedtem az újdonságokkal, módszertanokkal.


Én nagyon hasznosnak tartottam az így eltöltött időt és büszke vagyok a most megszerzett bizonyítványaimra és diplomáimra.


Van pár dolog ami miatt azért kellet bosszankodnom. Főleg a teszteknél, mikor a válaszok küzül a jó választ nem fogadja el a vizsga program és kiírja hogy mi a helyes és az ugyan az amit én adtam meg.













Úgy döntöttem indítok egy bejegyzés sorozatot az általam felhasznált, felkutatott kérdes válasz listáról a különböző témákban (python, project vezetés, adatbázis kezelés elemzés, ...)


A listát inkább mintának és ráhangolódásnak szánom és mindenki csak saját felelősségére használja.

Engem nem egyszer megviccelt a google fordító, de ezt inkább humorosan fogtam fel.


Nyilván nem a teszt kérdésekkel lehet bármit megtanulni, de a fogalmazások megértése idegen nyelven nem könnyű. 


Aki persze közép és felső fokú tudással rendelkezik annak ilyen 'mankóra' nincs szükség.




Megjegyzések