Ugrás a fő tartalomra

Android fejlesztés 6 : Beállítások felület készítése

 Fő aktívity menüjéből kiválasztható alapbeállítások elkészítése

























Manifest filebe felvesszük a preferencia beállító aktivityket





A fő aktivitybe menüben kiválaszthatóvá tesszük a beállítás aktivity-ket (java és kotlin nyelvűt is készítettem)



Java:




Kotlin:



Elkészítjük az erőforrásokat (layout, menu, values, xml, ...)




Beállítások, 'gyógyítások':

A gradle.properties file-ben fel vettem az alábbi két sort

  • android.useAndroidX=true
  • android.enableJetifier=true

Az androidx-es beállításokat használtam

  •   android.support.constraint.ConstraintLayout
  •   androidx.constraintlayout.widget.ConstraintLayout


Automatikus erőforrás használat deffinicót állítottam:

  • xmlns:app="http://schemas.android.com/apk/res-auto"


Licenceket újra engedélyeztem:

  •  c:\Users\xxxx\AppData\Local\Android\Sdk\tools\bin\sdkmanager.bat --licenses


Build.gradle(module app) -ban az alábbi bővítéseket tettem:

  • implementation 'androidx.coordinatorlayout:coordinatorlayout:1.1.0'
  • implementation 'androidx.appcompat:appcompat:1.1.0'
  • implementation 'com.android.support:design:28.0.0'



Párszor kiürítettem a cache-t

  • Android Studio -> File -> Invalidate cache/restart







Megjegyzések